Canal de l'informador i del denunciant



Podeu presentar la vostra denúncia o informació mitjançant diversos procediments:

  • Denúncia completament anònima: La denúncia o informació arribarà al responsable designat per l'empresa o a un tercer independent assignat per a això, assegurant la confidencialitat i l'anonimat de l'informador. Només si proporciona una forma de contacte se li notificarà de la recepció, investigació i resultat.
  • Denúncia nominativa (recomanada): La denúncia o informació arribarà al responsable designat per l'empresa o a un tercer independent assignat per a això. Se li notificarà de la recepció, investigació i resultat. Si fos necessari, se li demanarà la seva col·laboració, mantenint sempre la confidencialitat del procés.
  • Denúncia anònima o nominativa a la direcció: Si la denúncia o informació acusa a l'organització al complet, a la direcció o a un membre de la direcció, serà tractada per un especialista extern totalment independent sense relació laboral o comercial directa, o per un empleat que pugui guardar independència. Aquest serà l'encarregat d'iniciar la investigació, contactar amb el denunciant o informant si fos necessari o informar al Ministeri Fiscal o autoritat competent si la veracitat és evident o les proves presentades clares.
  • Si no desitja obrir un procediment de denúncia per algun acte delictiu o no ètic, i desitja enviar una queixa o suggeriment, pot fer-ho a la següent pàgina: Bústia de queixes i suggeriments

Les denúncies presentades seran gestionades per personal especialitzat, garantint la protecció completa dels denunciants o informadors i de tota la informació que proporcionin.

Recordeu que aquest canal de denúncies no és un canal de reclamació comercial. Podeu denunciar tota mena d'incidents com els informats a la Llei 2/2023, del 20 de febrer, assetjament, robatoris o altres situacions greus.