Informatzailearen eta salatzailearen kanala



Salaketa edo informazioa hainbat prozeduraren bidez aurkez dezakezu:

  • Salaketa erabat anonimoa: Salaketa edo informazioa enpresan izendatutako arduradunarengana edo horretarako izendatutako hirugarren independente batengana iritsiko da, informatzailearen konfidentzialtasuna eta anonimotasuna ziurtatuz. Harremanetan jartzeko modu bat aurkezten baduzu bakarrik jakinaraziko zaizu salaketa jaso dela, ikertu eta horren emaitza zein den.
  • Salaketa izenduna (gomendatua): Salaketa edo informazioa enpresak izendatutako arduradunarengana edo horretarako izendatutako hirugarren independente batengana iritsiko da. Informazioa jaso duela, ikerketa egin duela eta emaitza zein den jakinaraziko zaizu. Beharrezkoa izanez gero, laguntza eskatuko zaizu, betiere prozesuaren konfidentzialtasuna gordez.
  • Salaketa anonimoa edo izenduna zuzendaritzari: Salaketak edo informazioak erakunde osorik, zuzendaritza edo zuzendaritzako kideren bati salatzen badu, kanpoko espezialista erabat independente batek tratatuko du, lan- edo merkataritza-harreman zuzenik gabe, edo independentzia gorde dezakeen langile batek. Bera arduratuko da, beharrezkoa balitz, ikerketa abiarazteaz, salatzailearekin/informatzailearekin harremanetan jartzeaz edo Fiskaltzari edo agintaritza arduradunari informatzeaz, egiazkotasuna agerikoa bada edo aurkeztutako frogak argiak badira.
  • Delituzko edo gertaera ez-etiko batengatiko salaketa-prozedurarik ireki beharrean kexa edo iradokizun bat bidali nahi baduzu, honako orri honetan egin dezakezu: Kexa eta iradokizunen postontzia

Aurkeztutako salaketak langile espezializatuek kudeatuko dituzte, salatzaileen edo informatzaileen eta ematen duten informazio guztiaren babes osoa bermatuko da.

Gogoan izan salaketa-kanal hau ez dela merkataritza-erreklamaziorako bide bat. Jazarpenari, lapurretei edo beste egoera larri batzuei buruzko otsailaren 20ko 2/2023 Legean jasotako gertaerak salatu ditzakezu.